آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

****جشن روز پدر و ششمین ماهگرد تولد فرمانروا

1391/5/30 18:47
2,542 بازدید
اشتراک گذاری

1391/03/15

خوب گفتم که امروز یه روز خیلی خیلی مهمه و من حسابی مصمم بودم که بابایی رو تو این روز مهم سورپرایز کنم...

مامانی کلی باهام کلمه "بابا" رو تمرین کرده و بهم سپرده بود که امروز بابایی رو بغل کنم و بهش بگم "بابا". آخه بابایی از وقتی من 2-3 روز بیشتر نداشتم همه ش با من کلمه بابارو تمرین میکرد که این اولین کلمه ای باشه که میگم ولی منم نامردی نکردم و از موقعی که 2ماه و 26 روز بیشتر نداشتم کلمه "ماما" رو خیلی واضح و معنادار گفتم و از اون موقع هر روز چندبار "ماما" میگم و مامانی رو بغل و بوس میکنم، ولی... القصه...

شب با خودم کلی سعی کردم ولی نشد که نشد. این بود که به فکر بقیه استعدادهام افتادم. طبق معمول، صبح خروس خون نشده درست رأس ساعت 6 بیدار شدم  از مامانی خواستم منو بالای سر بابایی که هنوز خواب بود ببره. بعد با احساس تمام شروع به خوندن ترانه های عاشقانه در وصف خوبی های باباجونی کردم، انقد خوندم و خوندم تا بابایی بیدار شد و من بغل و بوس کرد، و من باز خوندم و خوندم، آخه هرچی از خوبی های بابایی بگم بازم کمه. مامانی ترجمه بعضی هاشو تو پست قبلی آورده.

عصر هم سه تایی رفتیم کیک خریدیم، آقای فروشنده هم از من حسابی خوشش اومد و بهم شکلات دادنیشخند ببینم مزه ش خوبه...

چون قراره فردا تو ششمین ماهگرد تولدم بازم بهم واکسن بزنن، جشن اونم همین امروز با جشن روز مرد گرفتیم...

کادوهامو باز کنم ببینم...

مامانی چرا واسه من گل نخریدیییییییی؟!!!!

از اونجایی که امروز، روز مرده و منم یه بزرگ مرد کوچک، جایزه بهم از همه خوراکی ها دادن...

تازه انقد آقا هستم که خودم تنهایی بخورم...

و اما مهمترین سورپرایز من برای پادشاه اعظم، بهترین بابای دنیا، در ادامه مطلب...

بوسه بر دستان زحمتکش بابایی:

عصر یهویی دستای بابایی رو گرفتم، کشیدم به طرف خودم و بوسشون کردم...

چون عکس بالا شکار لحظه ها بود و بد کیفیت، دوباره دستای بابایی رو بوس کردم که مامان عکاس باشی عکسای بهتری رو ضمیمه تاریخ فرمانروائیم کنه...

اینم کادوهای من:


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

احسان
19 خرداد 91 23:57
این هم یه اسب خوشگل برای فرمانروا : http://mla7es.com/viewimages/a6b5c96dc8.jpg .
سمانه مامان پارسا جون
20 خرداد 91 1:04
چقدر گل شدی عزیزم کادوهاتم مبارکت باشه گلم
مامان کوروش
20 خرداد 91 13:18
فرمانروای مهربون ورودت به ششمین ماه زندگیت مبارک باشه
مامان دینا
21 خرداد 91 0:23
6 ماهگیت مبارکواااای چه جشنی برات گرفتند بابا منم دلم خواست چه عکسی قشنگی گرفتی مامانی واقعا شکار لحظه ها بود .
مامان ترنم کوچولو
22 خرداد 91 11:35
ورودت به ماه 7 از زندگیت مبارک.چند وقت بود وقت نکرده بودم بهتون سر بزنم.اما سعی میکنم از این به بعد زود زود بیام.شمام بیاین پیشمون.خیلی وقته قدم رو چشمون نذاشتین
مامان خورشيد
23 خرداد 91 11:02
مباركه هم شش ماهگيت و هم روز پدر. الهي زير سايه پر مهرش قد بكشي.
مامانی آوینا
26 خرداد 91 1:56
مبارکه آیهان کوچولو هم کادوهات هم روز بزرگ مرد کوچکبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
بابای کیان
26 خرداد 91 20:35
سلام. خوب هستید؟ ماشالا آیهان بزرگ شده ها براش حتما به قول ما بی کلاس ها اسفند و به قول با کلاس ها اسپند دود کنید
Maman mona
26 خرداد 91 22:26
Salam qablana zod b zod miomadi.nini sheton shode??!!
سمیرا
28 خرداد 91 13:47
تولدت مبارک عزیزه دلم چقدر لباست بهت میاد خاله .بووووووووووووس یه عالمه . آفرین خیلی خوب به بابایی تبریک گفتی روز خودتم مبارک مرد کوچولو . راستی آنیسا تو مسابقه نی نی و شکلک برنده شد هورااااااااااااااااااااااااااااا
مامان ترنم کوچولو
30 خرداد 91 16:18
پیشمون بیا
مامانی درسا
31 خرداد 91 20:17
الهی عالی شدی خاله خیلی دوست دارم شش ماهگیت مبارک باشه ...... بابایی شما هم با دو هفته تاخیر روزتون مبارک
محيا كوچولو
5 تیر 91 17:48
سلام ششمين ماهگرد و البته كم كم هفتمين ماهگرد آيهان كوچولو را تبريك ميگم ايشالله هميشه شاد و سلامت باشيد
مامان اسراواسما
10 تیر 91 1:36
وااااااای عزیزم چه ناز شدی
کلکسیونی از ایده های نو
13 تیر 91 12:35
با سلام ممنون که پیشمون اومدید خوشحالمون کردید شش ماهگی آیهان جون مبارک منم لینکتون کردم
مامان اسراواسما
13 تیر 91 19:14
_سلام ..... ~~~~~$$$$ خوبی مهربونم~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ .................... $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ ~~~~~~~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ ~~~~~~~~$$~~~$$$$ من آپ کردم~~$$$$$$$$ ~~~~~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~~~~~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضور سبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~........~$$$$$$~~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~$$$$$$$$~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$$
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:31
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
مامان اسراواسما
15 تیر 91 8:51
میلاد نور بر شما مبارک خدایا ، درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان آمین . ...
شیوا
27 تیر 91 12:18
مبارکه تولد بابا جونیت و ششمین ماه تولدت پسر گلم
مامان امیرناز
1 مرداد 91 19:31
سلام عزیزم مثل اینکه واسه مامانی وقت نمی ذاری که این همه مدت نیومده مامانی بیا عکسای جدید بذار ماه رمضان مبارک
مامان اسرا واسما
1 مرداد 91 22:23
السلام ای میهمانی خدا / ماه خوب آسمانی خدا السلام ای روزه داران السلام / عاشقان مخلص ماه صیام . . . ماه پر برکت رمضان بر شما مبارک
شیرین
5 مرداد 91 3:02
ماشالله آیهان جون خیلی ناز شده. بـــــــــــــــــــــــــــــــــوس
خاله مرضیه
13 مرداد 91 5:31
وایییییییی ماشالله چه بزرگ شده... همیشه شاد و سلامت باشید.
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 16:31
ایهانی دلم براتون حسابی تنگ شده و بد جوری هم دلواپستونم یه خبر کوچولو بهمون بدید و از دل نگرانی مارو در بیارید ،ایشاالله هر جا که هستید شاد و سلامت باشید دوستتون دارم و می بوسمتون
مامان ترنم کوچولو
16 مرداد 91 22:35
سلام.کجایین پس؟