آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

********روز پدر و میلاد بابای مهربون همه شیعیان مبارککککککککک!

1391/5/30 18:46
553 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه روز خیلی خیلی خیلی مهمه، روزی که متعلق به من و بابایی و بابابزرگ جونا و کلا همه آقایونه.

 امسال، امروز، اولین روز مرد من، اولین روز پدر بابایی و اولین روز پدربزرگ باباجون جعفره، این روز به هرسه مون مبارکککککککککککک! نیشخند

باباجون، تو رو به بزرگی قلب مهربونت، به زیبایی ماهی که فرمانرواشم و به وسعت تمام کهکشان ها دوست دارم. قلبقلبقلبقلبقلبقلب

تو آفتاب سرزمین منی، واسه اینکه هر روز، زودتر از خورشید بیدار می شی و دیرتر ازون به خونه بر می گردی. وقتی پیشم نیستی همه ش داری بهم فکر میکنی و عکسمو که تو موبایلته نگاه می کنی. وقتی هم که به قصر برمیگردی با وجود همه خستگیت با شور و اشتیاق کلی باهام بازی می کنی و منو می بری پارک...

 باباجون مهربونم، دوستت دارم به خاطر قلبی که به عشق زنده ست، به خاطر چشمایی که غصه هارو پشت یه لبخند شیرین پنهون می کنن، به خاطر دستایی که دستامو محکم گرفتن تا مبادا بیفتم، به خاطر زانوها و کمری که از بس جلوی وایت بورد ایستادن درد گرفتن ولی جز برای بغل کردن من جلوی هیچ کس دیگه خم نمیشن...

تو رو دوست دارم به خاطر خود خودت، به خاطر اسم مقدس پدر

دستامو هیچ وقت ول نکن بابایی (درست مثل این عکسمون)، حتی اگه یه روز قوی تر از دستای تو به نظر برسن!

پاهای کوچولوم برای طی کردن راه درست زندگی هیچوقت بی نیاز از راهنمایی های تو نیستن باباجون، حتی اگه یه روز سریع تر از پاهای تو به نظر بیان!

همیشه کنارم بمون فرشته مهربون زندگیم...

 

 I wish I could tell you, dad

how much you mean to me

but there are no words to say

how much I admire you

how much I appreciate you

how much I thank you

Dad I love you, you are everything to me

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرناز مامان رادین
19 خرداد 91 11:14
عیدتو مبارک
احسان
19 خرداد 91 11:15
عید مبارک!
سمانه مامان پارساجون
19 خرداد 91 11:16
خیلی زیبا بود عیدتون مبارک