آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

301 امین روز تولد- تفریحات فرمانروا

1391/7/11 23:15
1,778 بازدید
اشتراک گذاری

 1391/07/11

یکی از تفریحات سالم من کریر سواریه. وقتی پشت فرمانش می ایستم مثل اینه که سوار قایق موتوری شدم. خیلی کیف داره، شما هم امتحان کنین...

تفریح دیگه من تاب بازیه. مخصوصا اگه مامان و بابا کار داشته باشن، میشینم توی تاب و اصرار میکنم بیان پیشم و هلم بدن... دور همی خیلی کیف میده...

از تفریحات دیگه می تونم ماشین سواری و دلفین سواری رو بگم. کلا وسایل چرخدارو دوست دارم. وسیله رو پشت و رو می کنم و چرخاشو با دستام می چرخونم...

امروز یه تفریح سالم دیگه هم پیدا کردم که عمرا کسی بتونه حدس بزنه.

شکار پرندگان.

امروز که مامان داشت نماز می خوند و بابایی هم نبود، دیدم یه پرنده اومده تو خونمون. پرنده حواسش به من نبود و آروم نشسته بود روی میز. یواش یواش نزدیکش شدم و یهو گردنشو گرفتم...

بیچاره خیلی دست و پا زد که فرار کنه، اما نذاشتم. اینهم نتیجه شکار اردک توسط یک فرمانروا...

بعد از اینهمه تفریحات سالم یک فرمانروا به استراحت هم نیاز داره. روی تشکم دراز می کشم و به بابایی میگم برام قصه بخونه تا آروم بخوابم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)