آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

61 امین روز تولد- واکسن دوماهگی

1390/11/17 21:30
2,477 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره برعلیه یه سری بیماری واکسینه بشم. مامانی حسابی دل نگران منه، اینو از چشاش می خونم. ولی من می دونم یه فرمانروا باید قوی باشه و به مشکلات بخنده...

واسه اینکه مامانی از نگرانی دربیاد، یه کم باهاش حرف می زنم...

چندتا شکلک براش درمیارم...

و میگم:" ملکهههه، واکسن که ترس ندارهههه!!"

* بقیه در ادامه مطلب *

 

انقد واسه مامانی، شکلک درآوردم که قبل از رفتن به درمانگاه خوابم برد...

واکسنش خیلی درد داشت، هردوتا پاهامو اوف کردن، اما من فقط یه ذره گریه کردم و زودی به خودم مسلط شدم...

سرمو گذاشتم و مثل یه فرمانروای قوی خوابیدم...

راستش درد امونم نمیداد، ولی برای اینکه ملکه غصه نخوره، اصلا گریه نکردم و آروم لبمو می گزیدم...

---------------------------------------

وزن: 7200 گرم    ،  قد: 63 سانتی متر    ، دور سر: 41.5 سانتی متر

- مامانی فکر می کردم، وقتی واکسنت بزنن، نیم ساعت، یک ساعتی گریه کنی ولی آفرین به تو پسر شجاعم که خیلی خوب تحمل کردی. از قیافه ت معلوم بود درد می کشی ولی مثل یه مرد قوی گریه نکردی. من و بابایی هم مرتب حوله گرم روی پاهای کوچولوت گذاشتیم ( بیشتر روی پای چپت)، 24 ساعت اول هر 4 ساعت 15 قطره (دو برابر وزن به کیلوگرم) و 24 ساعت دوم هر 6 ساعت 15 قطره استامینوفن باید بهت بدیم، 24 ساعت سوم، فقط در صورتی که تب داشته باشی. پات رو نباید ماساژ بدیم و تا سه روز هم نباید به محل واکسنت آب بزنیم یا حمومت کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ترنم کوچولو
13 اسفند 90 11:40
ماشالله فرمانروا کوچولو هم به قوی بودنت هم وزن و ........ .
محيا كوچولو
13 اسفند 90 19:30
بله واكسن كه ترس نداره فقط درد داره
مامان خورشيد
15 اسفند 90 8:14
عزيزم من برا خورشيد اشتباهي كردم دقت نكردم پوشكش رو شل ببندم. باعث شد يكم اذيت شه. حتما موقع واكسن هاش به اين موضوع دقت كن.
نگین مامان رادین
15 اسفند 90 14:27
ای جونم الاهی من فدای اون لب گزیدنت بشم ،هزار ماشاالله به فرمانروای کوچولو که قوی و گریه نکرده
مامان شری
16 اسفند 90 10:11
عزیز دلم انشا.. به سلامتی واکسنت رو بزنی نازنین و مشکلی هم برات پیش نیاد فقط مراقب تب بچه باش همیشه تا پنج سالگی
خاله مهسا
16 اسفند 90 11:13
ای جاااانم عزیز تو هم مثل رادین خیلی شجاعی آخه میگن پسرای متولد 16 آذر خیلی خیلی قوی و محکم هستند
مامان دینا
17 اسفند 90 21:25
سلام جیگر طلا .ماشالا هرروز خوشگلتر از دیروزت میشی عزیزم .مامانی اسپند یادت نره برای این گل پسرمون دود کنی