آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

جشن دو ماهگی

1390/11/16 23:26
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

به عنوان یه فرمانروا، انقد سرگرم رسیدگی به امور مملکت شدم که حسابی از خودم غافل شدم. امروز صبح داشتم رادیو گوش می کردم تا ببینم رسانه های ملی راجع به امور مملکت چی میگن که یهو شنیدم گوینده گفت:" دومین ماهگرد تولد فرمانروای بزرگ، پادشاه ماه و زمین، اعلیحضرت همایونی آیهان، بر اهالی ماه و زمین مبارک!"

حسابی تعجب کردم که ای دل غافل...

سریع به سراغ مشاور اعظم، موش موشک عزیز رفتم تا از موثق بودن خبر مطلع بشم...

خبر حقیقت داشت، به خاطر همین بعد از ظهر، بعد از فراغت از امور مملکتی، شال و کلاه کردم و راهی تالار قصر شدم...

* بقیه در ادامه مطلب *

روی تخت نشستم، کفش و کلاهمو درآوردم و منتظر شروع جشن شدم...

به به جشن... اول بریدن کیک...

بعدش تقسیم اون بین اهالی قصر...

و آخر سر هم خوردنش...


حالا هم یه کم شیطنت...

و بعد یه خواب ناز...

 

---------------------------------------------

عسل خوش خنده من، امروز کلی خندیدی و کلی هم خوابیدی. فدات بشم، هربار که به چهره دوست داشتنیت نگاه می کنم یه عالمه غصه تو دلم می ریزه که قراره فردا واکسنت بزنن و چشمای معصوم خندانت، خیس بشه. هییییییییییییییییی، خدا جون خودت کاری کن پسرکم خیلی دردش نیاد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ترنم کوچولو
11 اسفند 90 20:25
مبارکه عزیزم 2 ماهگین البته با تاخیر درسته؟
مامان دینا
11 اسفند 90 23:47
2 ماهیگیت مبارکه گل پسر واااای چه کیکی بابا ما هم دلمون خواست
سمیرا
11 اسفند 90 23:59
ماشا الله خیلییییییییی نازه این عروسکت سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟ منتظرتماااااااااااا
سمیرا
12 اسفند 90 15:23
خیلی عشقه نی نیت عزیزم بازم بیا پیشم مامانی من لینکت میکنم دوستم باشییییییییییی؟
نگین مامان رادین
15 اسفند 90 14:24
دو ماهگیت مبارک فرمانروا ایشاالله که 120 سال بر ماه و زمین حکومت کنی.