آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

59 امین روز تولد

1390/11/15 22:33
710 بازدید
اشتراک گذاری

آی کلکا؟ بازم دارین قایمکی ازم عکس میگیرین؟

حالا که مچتونو گرفتم باید یک جوک بگین، بخندم.

جوک: لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده.

رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه… میگم پاورت سوخته کامل!
میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟
پَـــ نَ پَــــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه.

رفتم ساعت سازی به طرف می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
 پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سمانه مامان پارسا جون
1 اسفند 90 20:23
وای چقدر تو ناز شدی گل من مامانی واسش اسپند دود کن یادت نره ها
مامان محمدجان
2 اسفند 90 13:51
افرین مامانی ما رو هم حسابی خندوندی
مامان ترنم کوچولو
2 اسفند 90 13:53
جالب بود مامانی.چه ناز میخندی پسرک ناناز
رها
2 اسفند 90 13:58
الهی بگردمت با این خنده های نازنازیت به فروشگاه ما هم سری بزنید. بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران. خرید کارتونهای زیبا برای نینی های دلبندتان.خرید لاک پشت شب نما،با این هدیه شبی زیبا را برای کودک دلبندتان رقم بزنید.هدیه ای جدید و بسیار زیبا. www.kharidasan.iranarena.com
مامان دینا
2 اسفند 90 23:50
سلام عسلم .قربون اون خندههات مامانی جوکهات بامزه بود.مرسییییییی
مامانی
3 اسفند 90 14:28
چه قشنگ داره به جوکها میخنده
مامان یه بچه که هنوز به دنیا نیومده
5 اسفند 90 10:53
بوسیدنی ترین بچه ی دنیایی ...میدونستی؟
همیشه به روز هستیم
9 اسفند 90 12:12
سلام اومدم پیشتون جویای احوالتون بشم
مامان ترنم کوچولو
9 اسفند 90 13:32
کسی اینجا نیست؟؟؟؟
مامان کوروش
9 اسفند 90 13:41
مرسی از پ ن پ ها معلومه ایهان جون کلی خوشش اومده
مامانی درسا
10 اسفند 90 7:46
الهی . این پسره چقده بامزه س . آیهانی دوست دارم .
ماماني
12 اسفند 90 12:27
واي خدايا....چه گل پسر نازي...خدا برات نگهش داره
مامان خورشيد
15 اسفند 90 8:12
خيلي اين فرمانروا خوش تيپه. الهي بلا ازش دور باشه. نكنه طاقت نياريد بخوريدش ديگه فرمانروا نداشته باشيم! من: آيهان خنديدي ازت عكس بندازم آيهان: پ نه پ با اين اوضاع مملكت بيكارم برا دل شما بخندم!