آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

62 امین روز تولد- بازم جشن تولد

1390/11/18 22:03
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب باباجون جعفر و مامان جون و دایی جون، از تبریز اومدن پیشمون. مامان جونی برام کیک پختن آوردن، واسه همین امروز برام یه جشن تولد با دوتا کیک گرفتن...

اما من بی خبر از همه جا خوابم برده بودم...

وقتی چشمامو باز کردم دیدم واو، باز این بزرگترا برای خودشون جشن گرفتن، اونم با دوتا کیک...

اما من بیچاره که نمی تونم بخورم، هییییییییییی...

حالا صبر کنیم بزرگ شم و با استناد به همین مدارک، هرماه ازتون کیک تولد بخوام...

اینم از کادوهایی که باباجون و ماماجون برای این ماهگردم آوردن...

یه کمی لم بدم ببینم نرمه...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرشیدا کوچولو
18 اسفند 90 12:04
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا
مامان ترنم کوچولو
21 اسفند 90 11:42
مبازکه عزیزم.دلمون آب افتاد.چشمتون روشن مامان و بابا اومدن
رها
21 اسفند 90 12:24
وای خوش به حالت پسمل نازنازی به سایت ما هم سری بزنید. بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران www.kharidasan.iranarena.com
مامان امیرناز
21 اسفند 90 12:45
سلام فرمانروا چطوری نازم دلم برات تنگ شده بود خوشگلم
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 13:30
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
عسل و غزل
23 اسفند 90 18:26
چقد تو ماهی نی نی تپلی من
عسل و غزل
23 اسفند 90 18:27
با اجازه لینکتون کردم
سمیرا
14 فروردین 91 21:10
سلام مامان آیهان جونم . خوبی دوستم؟ من اومدم . عیدت مبارک باشه عزیزمممممممممممم
مامان محمدرضا
30 فروردین 91 11:52
سلام ني ني نازي داريد خدا براتون حفظش كنه.من ني ني گلي شما رو لينك كردم در صورت تمايل شما هم ني ني منو لينك كنيد