آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

چهلمین روز تولد (قسمت دوم)

1390/10/26 23:18
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

در پست قبل آمد که آیهان، فرمانروای ماه، روز چهلم تولد از یک خواب شیرین بیدار شد و پس از نرمش صبحگاهی روی تشک فرمانروایی برای مردم سخنرانی کرده و به مشکلات و مسائل آنان رسیدگی نمود. وی سپس دو مرتبه روی تشک خود بصورت سینه خیز گشت و گذار کرد و ... اینک ادامه ماجرا از زبان خودش:

 

آره دوستان، بابا و مامان جون برای امروز من خوابای زیادی دیده بودند. اونا قرار بود طبق فرموده مامان بزرگ محترمشون منو غسل روز چهلم بدن. از یکی دو روز قبل هم دستورالعملهای لازم رو گرفته بودند (چهل قاشق آب  و...)، اما به هیچ کدوم عمل نکردن و  اونی که خودشون بلد بودنو انجام دادن.

اول منو انداختن تو تشت فرمانروایی تا کلی واسه خودم آب بازی کنم.

 

منم که عاشق آبم و شنا کردن رو دوست دارم، از تشت به عنوان جکوزی استفاده کرده و خستگی یه روز کاری رو در کردم.

بعدش یه دوش گرفتم و اول سر و دوم سمت راست بدن و سوم سمت چپ بدن رو شستم و دومین غسل زندگیم اینچنین به پایان رسید.

پوشیدن لباسام که تموم شد، کریر فرمانروایی را مقابل تخت آماده دیدم. منو برده و روی مبل فرمانروایی نشوندند. به به چیا دیدم؟ کیک و شکلات و میوه و ... خوشمزه

**بقیه در ادامه مطلب**

بله، به مناسبت روز چهلم من، مامان و بابا قرار بود کلی به خودشون برسن و شکمی از عزا در بیارن و عکسای دونفری بگیرنافسوس خب، عب نداره. اونا هم دل دارن دیگهقلب

من هم با ابهت فرمانروایی، مقابل میز ایستادم و چند تا عکس یادگاری گرفتم که دلشون نشکنه.

 

اما راستش بعد از یک روز سخت کاری حسابی خسته شده بودم و نیاز به استراحت داشتم.خمیازه

 

با اینحال، چون بابا و مامان جونو خیلی دوست دارم، افتتاح کیک رو هم خودم انجام دادم و خوابخوابخواب

------------------------------------------------

- امروز عرض تشک بازیت رو سینه خیز طی کردی.تشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین مامی ایلیا
6 بهمن 90 18:33
چه فرمانروای نانازی ماشالا ادم دلش میخواد بخورتت. من لینکتون کردم، شمام دوست داشتین مارو لینک کنید
مامان دینا
6 بهمن 90 22:37
وااای عزیزم .چهل روزگیت مبارک. ایشالا به سلامتی گل پسر
مامان علی
7 بهمن 90 9:19
بنازم شکوه فرمانروایی تو . مبارک باشه چهل روزگیت .ان شالله تخت و جبروتت مستدام باشه آیهان جونییییییییی
مامان ترنم کوچولو
8 بهمن 90 12:14
عزیزم مبارکه.40 ساله شی
پویان
8 بهمن 90 15:47
بابا ومامان آیهان شما هم مثل بابا و مامان من به اسم تولد خودتون همه چیز میخورید .اون آب میوه ها چیه رو میز منو آیهان از این چیزا مخوریم آخه