آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

چهلمین روز تولد

1390/10/26 9:40
860 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح، تو خواب ناز و شیرین بودم و  داشتم با هفت تا پادشاه ستاره های دیگه  گپ می زدم.

 

تا اینکه باباجون اومد و تو خواب و بیداری شروع کرد به نرمش دادن دست و پام!!!

 

یه چشمم رو بستم که بابا جون فکر کنه من خوابم، ولی کلکم نگرفت!!!چشمک

 **بقیه در ادامه مطلب**

بعدش گذاشت رو تشک فرمانروایی تا برای رعیت سخنرانی کنم!!!

بعد از یک سخنرانی غرا و تاثیرگذار که با سوت و کف رعایا همراه بود، طی دیداری مردمی به سخنان و مشکلات اونها گوش سپردم.

 

دیدارمون که تموم شد، سینه خیز دو مرتبه تشک فرمانروایی رو طی کردم و به اطراف و اکناف مملکت سر زدم. 

اما این تموم برنامه های امروزم نبود. بابا جون و مامان جون برام خوابای زیادی دیده بودند...خوابمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانی
6 بهمن 90 12:17
قربونت بشم جیگرررررررر
مامان ترنم کوچولو
6 بهمن 90 13:32
سلام عزیز خاله.چهل روزگیت مبارک.دیگه حسابی آقا شدی گلم.
سعید
6 بهمن 90 16:05
S.M.A (مرجع کد آهنگ) اگر مي خواهيد وبلاگ جذابي داشته باشيد مي توانيد يک اهنگ مناسب براي آن انتخاب کنيد. کد آهنگ بيکلام کد آهنگ تيتراژ سريال ها کد آهنگ خوانندگان ايراني و خارجي کد آهنگ شاد کودکان و کدهاي مذهبي منتظر حضور شما هستم