آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

284 امین روز تولد-فرمانروا چسبونک بازی می کند

1391/6/25 22:19
672 بازدید
اشتراک گذاری

1391/06/25

امروز طی کنکاشی که بین وسایل کودکی مامانی داشتم، به چیز عجیبی برخوردم. باید اونو شناسایی می کردم...

بله، یافتم، این چسبونکه.

حالا کی میتونه حریفم بشه؟

من آیهانم آیهانم    فرمانروای ماهم

تو بازی چسبونک    یکه و بی مثالم

برنده بازیم           چه بچه نازیم

از بازی چسبونک     خوشحالم و راضیم

جایزه امو وا می کنم       توشو نگا می کنم

برای دیدن اون              نی نیو صدا می کنم

نینی میاد با سرعت          بدون فوت فرصت

برای فرمانرواش          دست میزنه با قدرت

خب، حالا برای اینکه کسی چشمم نزنه و درد و بلا را از خودم دور کنم، بزنم یکی از قندونای مامان جون کوچیکه را بشکونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوروش
15 آبان 91 8:45
شعر از خودت بود ارفین بسیار زیباست