آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

151 امین روز تولد- جشن پنجمین ماهگرد تولد فرمانروا

1391/2/16 22:07
747 بازدید
اشتراک گذاری

1391/02/16

امروز پنجمین ماه فرمانرواییم تموم میشه و میرم تو ماه ششم. به همین مناسبت دست ملکه رو گرفتم و با هم رفتیم فروشگاه برا خرید جشن. آخه پادشاه گفته اگه اون نباشه ماشااله من مرد خونه ام.از خود راضی

از خرید که بر گشتیم، حسابی خسته شده بودم. اینهمه وسایلو با کالسکه آوردن آدمو خسته میکنه خب.اوه این بود که ترجیح دادم کمی چرت بزنم تا انرژی لازم برای جشن رو داشته باشم، آخه فکرایی تو کله ام بودلبخند

بیدار که شدم، با ملکه خاتون رفتیم آشپزخونه تا بساط کیک و شیرینی رو فراهم کنیم.من شدم سرآشپزباشی، ملکه هم آشپزباشی.

وسایلی رو هم که ملکه بلد نبود کار کنه، بهش آموزش میدادم و یا خودم دست بکار میشدم. اخرش هم به کمک همدیگه یه کیک خوشمزه و کلی دسر و ژله درست کردیم.

میزو چیدیم و منتظر پادشاه شدیم تا بیاد. اما من یه فکرایی تو ذهنم بود و منتظر بودم برا چند لحظه ملکه منو تنها بذاره.

تا اینکه...

*****بقیه در ادامه مطلب*****

 تا اینکه...

ملکه غفلت کرد و منو چند لحظه تنها گذاشت. حالا وقت اجرای نقشه بود...

اما ....

تو همین لحظه بود که پادشاه از در درآمد و نقشه ای که کلی براش زحمت کشیده بودم، نقش بر آب شد. سعی کردم خودمو به اون راه بزنم...

ولی لو رفته بودم و کلی بهم خندیدن. منم که تو اینجور مواقع کم نمیارم، حالا نخند، کی بخند...

و به این ترتیب پنجمین ماه حکومت من به خیر و خوشی و شادی تموم شد.

 

حالا یک معما:

کی میتونه منو توی تصویر زیر پیدا کنه؟

آخه یه بار شنیدم یکی میخونه:

"میون گلها نرو، سخته پیدا کردنت         آخه تو خود گلی، چه قشنگه دیدنت    

میون گلها نرو، سخته پیدا کردنت        گل خجالت میکشه، از تو و خندیدنت"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

عسل و غزل
22 اردیبهشت 91 22:02
مامان مهربون روزتون مبارک
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:15
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
22 اردیبهشت 91 22:56
روزت مبارک عزیزم
خاله جون
22 اردیبهشت 91 23:51
عشق یعنی مادر،صبر یعنی زن،مهر یعنی دختر،نور یعنی خواهر،...هر چه هستی،عشق،صبر،مهر یا نور ... روزت مبارک گلم
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 2:42
به یاد می آورم لحظه های فراز را که : صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . . مامانی مهربون روزت مبارک
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 8:10
روزت مبارک عزیز دلم
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 11:18
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک عزیزم
مامان آرال
23 اردیبهشت 91 13:58
روز مادر مبارک مبارک
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:18
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:03
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون آیهان.
نوشین مامان آریا
24 اردیبهشت 91 11:13
روزتون مبارک همچنین پنجمین ماهگرد آیهان جون هم مبارک باشه.من مامان آریا هستم با اجازه لینکتون می کنم
رها
24 اردیبهشت 91 12:54
مادر با یک دست گهواره، و با دستی دیگر جهان را تکان می دهد. کودک، مادرش را از لبخندش می شناسد. خاله جون ایز روز بزرگ را از صمیم قلبم بهتون تبریک میگم.
سمیرا
25 اردیبهشت 91 15:51
عزیزه دلم . دلم برا پسملم تنگ شده آخه . خوبه گل خاله؟ راستی مامانی روزت مبارک باشه
خاله مرضیه^^
27 اردیبهشت 91 5:16
سلام بر فرمانروا... چه عکسایه نازی داری... کاش بشه ببینمت...
خاله مرضیه^^
27 اردیبهشت 91 5:18
عزیزم روزت مبارک... برات از خدای بزرگ سلامتی و شادی میخوام...
مامانی درسا
31 اردیبهشت 91 20:58
مامانی دوباره غیبت کردی ها ....... زودی بیا که نی نی وبلاگ دیگه طاقت دوری از فرمانرواش رو نداره ..... عشق خاله رو ببوس
رها
2 خرداد 91 15:19
خاله جون چرا دوباره غیبت کردین؟ ما دلمون تنگ میشه خب
رها
2 خرداد 91 15:19
سلام دوستان آيا ميخواهيد شمارشگر سايت يا وبلاگتان بخاطر بازديد زياد منفجر شود؟.آيا ميخواهيد به طور باور نکردني پيج رنکتان 3 يا 4 يا 5 شود؟آن هم به صورت رايگان؟ جواب خيلي ساده است،فقط کافيه يه سري به وبلاگ زير در پست اول بزنيد و در عرض چند دقيقه ثبت نام کنيد تا شاهد بازديد ميليوني از سايت خود شويد. www.ninitopoli.mihanblog.com
مامان اسراواسما
4 خرداد 91 0:27
سلام!چه خبر از احوالات فرمانروا
مامان کوروش
9 خرداد 91 17:34
مامان جون کجایی ؟
سمیرا
9 خرداد 91 17:48
گلم آنیسا تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داری میشه بری تو این صفخه و بهش رای بدی ؟ http://noruz1391.niniweblog.com/post811.php باید تو قسمت نظرات بنویس آنیسا کوشولو 2
مامانی درسا
9 خرداد 91 18:30
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ...... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامانی درسا
14 خرداد 91 10:51
دوباره غیبت وای وایوای