آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

149 امین روز تولد- بازگشت حس مطالعه

1391/2/14 20:17
640 بازدید
اشتراک گذاری

1391/02/14

2-3 روزیه بدجوری حس مطالعه کتابامو از دست دادم، آخه مامان و بابا هرکدومو اقلا 20-30 دفعه برام خوندن، خمیازه منم که همون دفعه اول همه رو حفظ شدم و باقی مطالعاتم  به خاطر حفظ یارانه پوشکم بود که مبادا صرف خرید کتاب جدید بشه و بی پوشک بمونم، به هرحال آبروی آدم از سواد مهمتره . قهقهه

ولی مامانی حسابی غصه ش شده بود که نکنه انیشتین کوچولوش حس مطالعه شو به کل از دست بده و در آینده از مدرسه فراری بشه و از این حرفا...گریه این بود که دست به دامان کتاب بزرگام شد، همونایی که یه زمان هم قد خودم بودن و الان کوتاهتر از من و به خاطر بلندیشون کمتر دست خورده بودننیشخند منم دوباره رفتم تو فاز مطالعه...چشمک

هر صفحه رو انقد خوندم و خوردمش که به راحتی برام قابل هضم بود...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دینا
1 خرداد 91 1:45
ای جونم .فدای مطالعه کردنت عسلم.
مامان خورشيد
3 خرداد 91 8:00
واي عزيزم من اين عكس ها رو تازه ديدم. چقدر بامزه اند. اين وروجك حتما دانشمند ميشه با اين دقتش. من برا خورشيد كتابهاي مخصوص نوزادان گرفته بودم و كلي با احساس پيشش گذاشتم تا عكس العملش رو با راهنماي كتاب بسنجم كه خورشيد يهو حمله كرد و كلي از كتابها رو خورد.