آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

144 امین روز تولد- اولین شیرینی خوران فرمانروا و کرم خوردگی دندان

1391/2/9 20:47
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

1391/02/09

بیشتر از سه هفته ست که یه لکه سفید رو لثه پائین من ظاهر شده و همه رو به یقین رسونده که این اولین مروارید فرمانرواست که جوونه زده...

 

این بود که من و داداش نشستیم و فکر کردیم نمیشه که یه فرمانروا دندون دربیاره و لب به غذا نزنه...

 

خیلی زود یه فکر بکر به سرمون زد و قرار گذاشتیم عصر که میریم پارک، با کمی شرین زبونی پادشاهو متقاعد کنم که شیرینی بخره، هوراااااااا، دست دست ...دست دست...

 

و این شد که امروز به تلافی همه کیک و شیرینی هایی که بابا و مامان به اسم من خریدن و خودشون تنهایی خوردن، به اسم اونا شیرینی خریدم و خوردم...

*شرح تصویری در ادامه مطلب*

تا پادشاه و ملکه شیرینی رو گذاشتن کنارم که عکس بگیرن، در چشم بهم زدنی...

حیف که ملکه نذاشت یه دل سیر بخورم و زود خامه هارو از دهنم درآورد، ولی من کار خودمو کردم...

هنوزم خوشحالم...

اما ازون موقع خبری از دندونم نیست، گمونم من که شیرینی خوردم، کرم هم اومد و دندونمو خورد. و من شب رو مغموم و ناراحت با داداش به تختخواب رفتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

متین مامی ایلیا
12 اردیبهشت 91 20:22
ای جوووووووووووونم عزیزم مباااااااااااااااااااااااارکه، ماشالا چه آقا شدی، بزرگ شدی
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 18:32
سلام عزیزم کجایید پس؟ دلمون واسه این خوشگل تنگیده بود خیلی ناناز شده جیگر
مونا(مامان آرمان)
13 اردیبهشت 91 20:23
سلام ماشاله گل پسرتون چه ناز شده .بابادلمون تنگ شده کجابودید.
صوفیا
17 اردیبهشت 91 3:10
مبارک باشه گلمپس کجاست این کوچولو خیلی وقته نبودین