آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

43 امین روز تولد

1390/10/29 21:31
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

درسته که عزیزدردونه مامان و بابا هستم، اما امروز یه کم احساس تنهایی می کردم، آخه نه فامیلی، نه دوستی، نه داداشی، ...، مثل حسنی توی ده شلمرود تک و تنها بودم (اما من نه تنبلم و نه کثیف)...

غربت توی چشمامو نگاه:

تا اینکه یهویی یه موجود عجیب غریب اومد پیشم و گفت:

آقای اسب آبیم        همه ش به فکر بازیم

گنده و آبی هستم     عاشق دریا هستم

میشی رفیق و یارم؟     میگی قصه برایم؟

منم که تا حالا همچین موجودی ندیده بودم، یه کم با تعجب نگاش کردم...

بعد براش شاخ و شونه کشیدم و گفتم:

آیهان زیبا هستم     قوی و باهوش هستم

فرمانروای ماهم      همه ش به فکر کارم

 

* بقیه در ادامه مطلب *

اما اون دست بردار نبود و خودشو انداخت تو بغلم و گفت:

آیهان که ناز و زیباست     همه ش کنار ماماست

یه کم میاد به بازی          برام میشه همبازی

چرا می کنی عشوه؟        یه کم بکن تو خنده

منم که دیگه از شعرخوندنای آقای اسب آبی و تنهایی خودم خسته شده بودم یه خمیازه کشیدم و  گفتم:

باشه گنده آبی        که همیشه تو آبی

میشم رفیق راهت     میام شبا به خوابت

     میگم قصه فراوون      بشی خوشحال و خندون

اینجوری بود که دوست شدیم و هردو خندیدیم:

و باز هم خندیدم...

حالا همه ش دارم به ماجرای دوستیم فکر میکنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ترنم کوچولو
12 بهمن 90 20:51
آفرین فرمانروای مهربون و مردمدار مامانی خصوصی داری
مامان امیر مهدی
12 بهمن 90 20:54
سلام ممنون از اینکه سر زدین اگه امکان داره امیر مهدی جونو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنیداگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین
مامان آرال
13 بهمن 90 2:00
سلام آیهان جان . غصه نخور ببین چه مامان خوش ذوقی داری چقدر قشنگ واست شعر می گه و خاطراتتو می نویسه. بهت بگم دوستت آرال هم مثل تو تنهاست منم و آرال .آرال هم هیچکس و اینجا نداره درده تورو خوب میفهمه.
ثمین
13 بهمن 90 12:10
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
مامان یه بچه که هنوز به دنیا نیومده
13 بهمن 90 13:45
وقتی آیهان رو میبینم نمیدونم چرا چشمام پراز اشک ذوق میشه ....حس میکنم خیلی احساساتم رقیق تر شده....دارم بهش عادت میکنم ....خوش به حال خدا که آیهان رو آفرید.... (عروسک جدیدت مبارک)
مهسا
13 بهمن 90 14:39
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ همسر طب ♥لینک کن www.hamsarteb.persianblog.ir بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
الهام مامان یاسمین زهرا
13 بهمن 90 23:37
چه پسر شیرینی، ماشالا آیهان جون 2 روز از یاسی من بزرگتره ، به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم