آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

سیسمونی 6- سرویس خواب

1390/10/15 13:03
8,210 بازدید
اشتراک گذاری

* بقیه در ادامه مطلب *

 

*****************

* پتوها:

* پتوهایی که مامان جون جمیله اینا برات خریدن:

* پتوی گلبافتی که عمه جون پری (عمه مامان) برات خریدن:

****************

* لحاف و تشک ها:

* سرویس خواب نوزادی که مامان جون جمیله برات درست کردن و من نقاشیشون کردم:

 

* سرویس خواب نوزادی که مامان جون جمیله برات درست کردن:

* سرویس خواب نوجوانی که مامان جون جمیله برات درست کردن:

 * سرویس خواب جوانی که مامان جون جمیله برات درست کردن:

* سرویس خواب نوزادی که مادر جون نجیبه برات درست کردن:

******************

* کیسه خواب ها:

 * کیسه خوابی که مامان جون جمیله برات درست کردن:

* کیسه خوابی که مال دایی جون احسان بوده (29سال پیش)، بعد به من رسیده و حالا هم به شما:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگین مامان رادین
15 دی 90 17:07
به سلامتی از همه وسایلت استفاده کنی عزیز دلم،
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 دی 90 19:21
سلام دوست عزیزم همه پست های مربوط به سیسمونی رو دیدم خیلی قشنگ و نازن ، مبارک پسر کوچولومون باشه ، ماشاالله چه مامان و مامان جون هنرمندی داره ، خدا براش نگهداره
بهـــــــــــــار
28 دی 90 23:54
خیلی قشنگن مبارک پسمل نازتون باشه به من هم سر بزنید تبادل لینک؟؟؟؟