آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

سیسمونی 5- پوشاک

1390/10/15 12:33
3,338 بازدید
اشتراک گذاری

* بقیه در ادامه مطلب *

 

****************

اولین لباسی که برات خریدیم و متبرک به ضریح امام رضا (ع) کردیم- مشهد مقدس- 1390/04/05:

*************

* لباس هایی که مامان جون جمیله دوختن و من برات نقاشیشیون کردم نازنینم:

**********

لباس های کاموایی که با کلی عشق و ذوق برات بافتم عزیزکم:

 

*************

* لباس هایی که مامان جون جمیله برات بافتن:

* بقیه لباس هایی که از مشهد مقدس برات خریدیم- 1390/04/06:

لباس نوزادی- مشهد مقدس- 1390/04/06

********************

 

*****************

لباس هایی که عمه جون پری (عمه مامان) برات متبرک به خانه خدا کردن و از مکه آوردن:

***************

* لباسی که مادر جون نجیبه برات خریدن:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرمان
15 دی 90 22:56
بافتنی هایی که کار خودتونه واقعا عالیه.من خیلی بافتنی دوست دارم.میشه من را راهنمایی کنید که الگوی بافت را خودتون بلد بودین یا از سایتی کمک گرفتین.ممنون میشم.
سلام آرمان عسلم و مامانی مهربون.
مامانی مهربون، ممنون از لطفی که نسبت بهمون داشتین. راستش من غیر از بافتنی های کتاب حرفه و فن دوره راهنمایی، فقط دو تا شال گردن بافته بودم. بافتنی هایی که برای آیهان بافتم، الگو و طرح خاصی نداشته و فقط حاصل عشق یه مادر به فرزندشه. البته از راهنمایی های مامانم و توانایی نقاشی خودم هم کمک گرفتم. فقط پاپوش هاشو با یه مقدار تغییر از یه کتاب بافتنی بافتم.
اما یه سری بافتنی کودک هست که از اینترنت گرفتم و به صورت فایل ورد ذخیره کردم، اگه دوست داشتین می تونم براتون ایمیلشون کنم.


مامانی ارمان
16 دی 90 8:11
چه سیسمونی قشنگی چه مامان ومامانی هنرمندوباسلیقه ای ماشاله. ایشاله به سلامتی ازشون استفاده کنی
مامان سمانه
18 دی 90 5:32
مبارک پسر گلت باشه عزیزم خیلی با سلیقه اید میشه بگید رو لباسها چطوری نقاشی کردید برام واقعا"جالبه ممنون میشم


مامان سمانه، خیلی لطف دارید. برامون ایمیلتون رو بفرستید تا سر فرصت توضیحات نقاشی روی پارچه رو براتون بفرستم
نرگسی
19 دی 90 23:38
واییییی چه نقاشی های قشنگی !!!!!! دلم خواست من این کارتون خرس هارو خیلی دوست داشتم خوش به حال آیهان جونی چه مامان با سلیقه ای