آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

تشکر و سپاس از همه

1390/9/28 12:11
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نیا و مامانا و باباها، خیلی خیلی ممنون که برام پیام تبریک و دسته گل و بوسه فرستادین. منم خیلی خوشحالم که پیشتون اومدم و میتونم ببینمتون. از شنبه که اینترنتمون وصل بشه هر روز میام بهتون سر میزنم و عکسامو هم می ذارم. سه ساعت پیش یک هفتگیم تموم شد (چه زووووووووود). تو این یه هفته این اتفاقات افتاد برام که شرحشو بعدا مفصل تعریف می کنم:

ساعت 9 روز پنجشنبه 09/17: مامان بزرگ نجیبه و عمو محسن که صبح زود از شهرستان رسیده بودن، اومدن ملاقاتم.

ساعت 11 روز پنجشنبه: یه آقا دکتری اومد اووفم کرد. اونقد دردم اومد. گل پسرا میدونن چی میگم و چی کشیدم.

ساعت 16:50 روز پنجشنبه: به همراه مامان جون از بیمارستان مرخص شدیم و بابایی با کمترین سرعت ممکن با ماشین بردمون خونه.

ساعت 10:40 روز جمعه 09/18: در 41.5 ساعتی تولدم اولین حمومو تو خونه رفتم. تو ماه از اینکار نمی کردم به همین خاطر یه کوچولو (!!) گریه کردم.

ساعت 9 روز شنبه 09/19: بابایی از بیمارستان گواهی ولادتمو گرفت.

ساعت 11:30 روز شنبه: رفتیم درمانگاه برای آزمایش تیروئید. ولی گفتن اولا زود اومدین، هنوز سه روزت تموم نشده و دوما باید برین یه درمانگاه دیگه.

ساعت 10 روز یکشنبه 09/20: رفتیم درمانگاه و آزمایش تیروئیدو انجام دادن. بازم دردم اومد. بابایی قرار بود تو یه مسابقه شرکت کنه که نتونست و من بهش یه سکه بدهکار شدم.

ساعت 18:30 روز دوشنبه 09/21: برای بررسی زردی به مطب دکتر رفتیم. هی گفتم چیزیم نیست ولی بابابزرگ اینا قبول نکردن. تا 19:30 منتظر موندیم. دیدم حالا حالاها کارمون طول میکشه، گفتم برق منطقه رو قطع کنن. اینجوری مامان بزرگ اینا راضی شدن که پولمونو پس بگیریم برگردیم خونه.

ساعت 8:30 روز سه شنبه 09/22: موقع تعویض لباسم، بابایی یه چیز سفید رنگ دید. آره، نافمو که بسته بودن، جدا شده بود.

ساعت 17:15 روز چهارشنبه 09/23: برای دومین بار رفتم حموم (چه دییییییر). ایندفه که فهمیده بودم حموم چیه، خوشم اومده بود. نه گریه کردم، نه دست و پا زدم. هورا به خودم.

الانم حالم خوبه. زردیم هم از دیروز برطرف شده. برای همه نی نیا آرزوی سلامتی و خوشی و شادی دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محيا كوچولو
23 آذر 90 23:08
بابا چندتا عكس از اين ني ني نازي بذاريد ديگه
مامان محمدجان
23 آذر 90 23:19
سلام عزیزم خوش اومدی به خونه اما این آدم بزرگا عجب خوش امدگویی میگن به شما فرشته هااااااااااااااااااااا خیلی درد داره مگه نههههههههههههه
مامان دینا
23 آذر 90 23:42
سلام به گل پسری.خداروشکر که سالم وخندون هستی .زیر سایه پدرومادر گلت بزگ شی عزیزم. به ما هم سر بزنید
مامان دینا
23 آذر 90 23:42
سلام به گل پسری.خداروشکر که سالم وخندون هستی .زیر سایه پدرومادر گلت بزگ شی عزیزم. به ما هم سر بزنید
آرشیدا کوچولو
24 آذر 90 15:12
تولد تولد تدلدت مبارک
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
25 آذر 90 1:07
سلااااااااااااااام به روی ماهت عزیزم ای جان چه هفته پرکاری داشته پسرمون ، خاله فدات بشه ، ان شاالله همییییییییییشه سلامت باشی ، الهی داماد بشی عزیز دلم ، مواظب خودت و مامانی باش
مامان اسراواسما
25 آذر 90 9:10
سلامت باشی گل پسرمنتظر عکسای نازت هستیم
مامان طناز
25 آذر 90 14:59
سلام خانومی تبریک میگم عزیزم....خیلی خوشحال شدم...اما راستشو بخوای نفهمیدم چی شد داشتم پست قبلتو میخوندم گریه ام گرفت.....یاد زایمان خودم افتادم....
مامان ترنم کوچولو
25 آذر 90 21:16
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک.یه 2 هفته ای نبودم و دیر خبر دار شدم.به سلامتی و شادی بزرگ شه گل پسرتونمنتظ
سمانه مامان پارسا جون
26 آذر 90 14:21
سلام مامانی زودتر عکسشو بزار واسمون
رها
27 آذر 90 14:16
آیهان جان خوش آمدی به این دنیا،ایشاالله که قدمت مبارک باشه. به سایت ما هم سر بزن و به مامانی بگو ازین کارتونهای خوشگل برات بخره. www.eshop-iranarena.mihanblog.com
محيا كوچولو
27 آذر 90 15:35
سلام خاله، يه شعر براي آيهان جون و دوستاي گلم گفتم، ببينيد مي پسندين؟!
خاله مرضیه ^_^
27 آذر 90 16:28
باز کن پنجره ها را که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد سلام! خوش اومدی آیهان عزیز به دنیای ما! دیشب کلی تو فکر تو و مامانت بودم. چند بار اومدم به موبایل مامانت زنگ بزنم اما همش با خودم میگفتم نکنه بد موقع باشه!! خلاصه تا ایمیل مامانت رو دیدم خدا رو به خاطر مهربونیش شکر کردم. خدایا شکرت به خاطر اینکه دوسته گلم و آیهان عزیز هر دو شون سالم هستن. آیسان عزیز! خداوند افتخار تربيت يكى از بندگانش را بهت عطا كرده. از خدا می خوام قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد.
مامان وروجک
27 آذر 90 20:43
@};سلام ایهان جان خوش امدی به دنیا عزیزم لینکتون کردم خوشحال میشم شماهم لینکم کنید