آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

هفته چهلم تو دل مامان

1390/9/8 9:47
468 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی این هفته احتمالا وزنت حدود 3175 گرم و قدت حدود 60 سانتی متره (البته بعید می دونم این اعداد درست باشن!!). هر روز كه مي گذره كمي بزرگتر مي شی، ناخنها و موهات هم به رشد خودشون ادامه ميدن. هنوز هم استخوانهاي جمجمه ت قدري از هم جدا هستن تا جمجمه ت بتونه كمي فشرده تر بشه و به راحتي از مجراي زايمان عبور كنه. 

کمر و زیر شکم مامانی چند روزیه یه کم درد میکنه و دیگه خبر خاصی نیست. دلم برای این روزایی که تو دلم هستی و بخشی از جسم و روح خودم تنگ میشه، خیلی خیلی دوستت دارم پسر مهربونم.

 

عاقبت در یک شب از شب های دور

کودک من پا به دنیا می نهد

آن زمان بر من خدای مهربان

نام شور انگیز مادر می نهد

بینمش روزی که طفلم همچو گل

در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پیک یاس ها

در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را می فشارم در برم

گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش

در کنارم زندگی آغاز کن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان مهراد
8 آذر 90 22:18
دیگه آخراشه آیهان جون آماده باش که بیای بیرون
مامان مانلي
9 آذر 90 9:58
بيا آيهان.ماه تنها مهياست تا تو را مثل ستاره اي در بغل بگيرد و عشق بنوشد. زنده باد خدا كه زندگي را آفريد عشق را آفريد آيهان را آفريد
مامان کوروش
10 آذر 90 9:13
آفرین به مامان شجاع دیگه چیزی به بغل کردن آیهان جون نمونده
رها
10 آذر 90 11:50
آیهان جان امیدوارم با موفقیت و به زودی پا روی این دنیای زیبا بذاری. به سایت ما هم سری بزنید، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران.ارزانتر از همه جا. فروش سی دی کارتون، فیلم،ساعت،زیور آلات و ... www.super90.iranarena.com
آرشیدا کوچولو
10 آذر 90 14:44
قد و بالاتو قربون چشم سیا (شاید هم رنگی) تو قربون بیا دیگه خاله خورشید کوچولو ما منتظر اومدنته
مولود
10 آذر 90 17:03
سلام عزیزم،خوب بسلامتی که ایشاا... چند وقت دیگه فارغ میشی و گل پرت صحیح و سالم میاد تو بغلت مطمئن باش دلت واس این روزا تنگ میشه،هم خاطره هاش و هم راحتی که الان داری موفق باشی گلم
محيا كوچولو
10 آذر 90 19:09
آيهان جون آخرين روزهاي دوري از ماماني و بابايي را هم ديگه داري ميگذروني، انشالله بزودي با سلامتي كامل مياي اينجا
مامان ایلیا
12 آذر 90 10:23
سلام من از الان تبریک میگم وورود این فرشته ی نازنین رو ایشالا به سلامتی .من زود زود میام سر میزنم ببینم ایهان کی میرسه و چه شکلیه زود بیا ایهان جون
مامان سپنتا
12 آذر 90 11:55
فکر کنم تا حالا دیگه به دنیا اومده باشه آیهان نازنینمون.....هووووووررررااااا
سمانه مامان پارسا جون
13 آذر 90 11:43
سلام خانومی دیگه چیزی به اومدن گلت نمونده ایشاا... به سلامتی زایمان کنی
محيا كوچولو
14 آذر 90 11:34
آيهان جون نكنه اومدي كه ديگه خبري تو وبلاگ نيست؟
هدی
16 آذر 90 14:07
سلام خانومی احتمالا تا حالا زایمان کردی..... امیدوارم اذیت نشده باشی و خودت و ایهان جون خوب و خوش و سلامت باشید الهی امیییییییییییییین
مامان مانلي
16 آذر 90 15:51
كجايي آيهان؟
mamane mohamadreza ( shazde......)
18 آذر 90 15:58
Salaaaam Motmaenan dige ayhan joonam be donya oomade Shaad o salamat bashid.
مامان مانلی
18 آذر 90 17:53