آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

دل نوشته 1

1390/8/25 14:34
395 بازدید
اشتراک گذاری

روزی تو از وجودم جوانه زدی، درست مثل جوانه زدن یک بذر. چیزی به سبز شدنت باقی نمانده و من عاشق دیدن سبز شدن تو هستم پسرکم. تو هر روز بزرگتر و بزرگتر می شوی و می بالی و من هر روز نحیف تر، درست مثل آن بذر. شاید روزی که تو تبدیل به یک درخت تنومند شده باشی دیگر از آن بذر نحیف چیزی نمانده باشد، هیچ مهم نیست، آن بذر تبدیل به کودی شده است که در تک تک شاخه ها و برگ های تو سبز شده است. دوست دارم آنچه که از من روییده است سبز باشد و شاد و پرفایده برای خود و دیگران. آنوقت مهم نیست که جسم من باشد یا نه. من در تک تک نفس های تو، در تپش های قلب مهربان تو زنده خواهم بود. سبز باش و بنده خوب خدا پسرکم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مانلي
25 آبان 90 15:29
از اين پس تو آيهاني. با چشم هاي او متولد مي شوي. با نفس هايش به هستي مي رسي. با قدم هايش زندگي را قدم مي زني. دوباره به دنيا مي آيي. برايش واكسن مي زني،بازوي خودت از تيزي سوزن مي سوزد. لبخند مي زند،دل تو شاد مي شود. او گريه مي كند،از چشمهاي تو اشك مي آيد. او غذا مي خورد با لذت،تو سير مي شوي. او زمين مي خورد،زانوي تو خراش برمي دارد. شگفتا مادر شدن ...شگفتا.... تو آيهاني يا آيهان،تو... به قلبت كه دارد به شكوهمندترين عاشقانه ي يك زن نزديك مي شود،شادباش مي گويم. مادر شدن ،عظيم و شكوهمند و زيباست.مباركت باشد... متنت لطيف و زيباست . مهر و
مامان آرینا
25 آبان 90 16:16
سلام عزیزم.انشا الله سایه شما وبابا همیشه بالای سر ایهان جان باشه .
مانیا
25 آبان 90 20:58
سلام عزیزم. وای خوش به حالت داری به آخرش نزدیک می شی. ایشالا که پسرت صحیح و سالم زودتر بیاد تو بغلت. من الان هفته 34 ام. ولی واقعا دلم می خواد زودتر بگذره برسم به جای تو. ایشالا زایمان راحت و خوبی داشته باشی
مامان ترنم کوچولو
26 آبان 90 9:12
سلام عزیزم ممنون که به ما سر میزنی.انشالله آیهان جون سلامت و به موقع بیاد پیشتون.ترنم من که حسابی داره ناز میکنه
مامان اسراواسما
27 آبان 90 14:29
سلام ایشالله سایه تون سال های سال بالا سرش خواهد بود وشما هم سبز شدن وتنومند شدن این جوانه رو خواهید دید
مامان کوروش
28 آبان 90 7:42
ممنونم عزیزم از لطفت امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی می آم دائم بهت سر می زنم
مامان ارميا
28 آبان 90 10:39
سلام عزيزم. نازي ني ني گلت چطوره؟ مرسي به ما سر زدي. مراقب خودت باش.
سحر مامان آراد
29 آبان 90 18:09
ممنونم عزیزم که سرزدی ایشالا آیهان جون هم به سلامت دنیا بیاد
نگین مامان رادین
30 آبان 90 0:54
سلام ،دیگه شمارش معکوس شروع شده ،ایششاالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نی گلت به سلامتی بیاد بغلت.مواظب خودت ونی نیت باش.