آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

هفته سی ام تو دل مامان

1390/6/29 19:36
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگ مرد کوچک من، این هفته قدت كمي بيشتر از 39.3 سانتي متر و وزنت حدود 1350 گرمه. ماشاءالله حسابی بزرگ شدی، احساس می کنم تو این یک هفته اندازه شکمم دو برابر شده! دیگه راه رفتن و نشستن واسه مامانی سخت شده و زود خسته میشه، زانوهاشم بدجور درده. ولی حتی یه ذره هم ناراحت نیست و کلی از بزرگ شدنت ذوق می کنه.

حالا دیگه چشمای درشت وخوشگلت رو می تونی باز و بسته کنی و بين تاريكي و روشنايي تمايز قائل بشی. حتي مي تونی حركت يك منبع نور رو به سمت عقب و جلو دنبال كنی. 

هفته گذشته یه سری حرکات جدید و عجیب و غریب داشتی، نمیدونم چون از خونه خودمون دور بودیم غریبی می کردی یا از بس خونه مامان جمیله اینا خوراکیهای جورواجور خوردی راست راستکی به سکسکه افتاده بودی!

اوایل هفته که تازه اومده بودیم خونه مامان جمیله اینا حسابی ساکت بودی، درست مثل بچه هایی که اولش غریبی می کنن، ولی چند روز بعد ورجه وورجه هات انقد زیاد شد که نمیشد نشست و باید راه  می رفتم، شاید داشتی بهم اعتراض می کردی که مامانی چقد کاموا می بافی پاشو یه کم با من بازی کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم 1007( مامان سپنتا )
1 مهر 90 13:43
سلام مامان آیهان . اسم بسیار زیبا و منحصربفردی برای کلوچه اتون انتخاب کردین ، داشتم خاطراتتون رو می خوندم یاد دوران شیرین بارداری خودم افتادم که چقدر این دوران زیباست ، تا میدونی از این هفته های باقیمانده نهایت لذت رو ببر ، نمی دونم چرا ولی من همش احساس می کردم که تو دوران بارداری خدا خیلی به آدم نزدیکه ، بیشتر از همیشه . امیدوارم زایمان راحت و خوبی داشته باشی و نی نی نازتونو در کمال آرامش و سلامتی تو آغوش بگیرید . خوشحال میشم به وبلاگ کلوچه عسلی ما هم سر بزنید . اینم لینکش : http://sepantam.niniweblog.com/