آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

سلام کوچولوی نازنین مامان و بابا

1390/2/31 19:29
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مامان و بابا، خوب و خوشی عزیز دلم؟ جات گرم و نرم و راحته؟

امروز بالاخره وبلاگی رو که بیشتر از یک هفته ست باباجون و من برات درست کردیم، برات خوشگل کردم و از امروز شروع می کنیم به نوشتن برای تو هلوی به به مون.

کوچولوی ریزه میزه مامان، امروز شما، با حساب کتابای خانم دکتر 11 هفته و 1 روزه که اومدی تو دل مامان و خدا شما فرشته کوچولوی نازنین رو از آسمون زیبا و پربرکتش صاف گذاشته وسط بغل مامان.

آسمان زیبای من، نعمت خوشگل خدا، امروز تو قرائت قرآن، رسیدم به سوره انعام. اولین آیه ش اینجوری شروع میشه: " ستایش خدای یکتاراست که آسمان و زمین را آفرید"

من و بابا هم از خدا جون مهربون خیلی خیلی ممنونیم که تو آسمون زیبامون رو به ما هدیه داد.

خدا جون خیلی خیلی ممنون به خاطر این نعمت بزرگ و دوست داشتنی.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)