آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

290 امین روز تولد-فرمانروا در نمایشگاه لوستر

1391/6/31 23:17
1,249 بازدید
اشتراک گذاری

1391/06/31

امروز گفتیم کجا بریم کجا نریم، بالاخره تصمیم بر این شد که پاشیم بریم نمایشگاه لوستر و تجهیزات روشنایی!!! به مامان و بابا گفتم تا شما آماده می شید من بپرم یه دوش بگیرم بیام...

بعدش آماده شدیم و رفتیم نمایشگاه. درسته که کلی چیزای قشنگ و روشن آورده بودن ولی تو ماه که بودم و آسمونو نگاه میکردم چراغاش بیشتر و قشنگتر بودن، تازه برام چشمک هم میزدن...

از نمایشگاه که برگشتیم حسابی خسته شده بودم. اصلا نفهمیدم کی و چه جوری خوابم برد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محيا كوچولو
17 آبان 91 23:30
سلام خاله جوني ممنون كه به من سرزدين و اظهار لطف كردين. ايشالله هميشه شما و ني ني نازنازي تون شاد شاد و سلامت باشيد
زيبا
18 آبان 91 18:03