آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

278 امین روز تولد-فرمانروا در نمایشگاه کیتکس2012

1391/6/19 19:20
828 بازدید
اشتراک گذاری

1391/06/19

امسال دومین نمایشگاه نوزاد، کودک و نوجوان (کیتکس 2012) از 16 تا 24 شهریورماه در نمایشگاه مبل ایران برگزار شد. ما هم که جملگی بیکار. گفتیم پاشیم بریم ببینیم چه خبره؟

بلافاصله پس از ورود، یه کالسکه بهم دادن که توش لم بدم و راحت باشم.

آقا کلاه قرمزی هم اومد استقبالم...

...و من را تو نمایشگاه کلی چرخوند.

 فروشنده ها هم علاقه خاصی به من نشون میدادند..

به مناسبت حضور نی نی ها سالنها را بادکنک بارون کرده بودند

از من برای حضور در سن دعوت شد..

**بقیه در ادامه مطلب**

روی سن برای روح نی نی ها آواز خوندم...

بعد دیدم جمع گلا جمعه، فقط فرمانرواشون کمه...

خیلیهای دیگه دوست داشتن از نزدیک یک فرمانروای ماه را ببینن و باهاش عکس یادگاری بندازن، مثل باب اسفنجی، قوهای زیبا، پنگول و ...

دیگه از این همه استقبال و اظهار لطف و ارادت خسته شده بودم، به همین خاطر نشستم رو مبلهای مخصوص تا خستگی در کنم. در همین حال بازهم پاسخگوی اظهار محبت دیگران بودم...

اما، الهی چشمتون روز بد نبینه. حواسم نبود و یه دفعه دیدم تو دهن یک کوسه ام. آقا کوسه من را با حضرت یونس اشتباه گرفته بودم، به زور از زیر دندوناش خلاص شدم...

بعد از نجات از دهان کوسه، یه قیلوله شیرین ظهرگاهی خیلی می چسبه..

و حالا نوبت ناهار بود که یه دلی از عزا در بیاریم. همگی مهمون مامان جون...

نمای داخلی نمایشگاه هم این شکلی بود.

به من که خیلی خوش گذشت. با خودم قرار گذاشتم سال بعد هم دست بابا و مامان را بگیرم بازم بیارمشون نمایشگاه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
8 آبان 91 14:55
ای جونم خوش به حالت چقدرررررررررررررر بهت خوش گذشته خاله منم خیلی دوست داشتم برم ولی خبر دار نشدم
الهام مامان آوینا
8 آبان 91 23:55
ای بابا اگر می دونستم بازار مبل نمایشگاه هست حتماٌ میومدم. اخه پارسال باردار بودم رفتم عموپورنگ و امیر محمد اومده بودن.............!!!!!!!!!