آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

277 امین روز تولد

1391/6/18 19:23
465 بازدید
اشتراک گذاری

1391/06/18

بعضی روزا مثل امروز مامانی به من یه غذایی میده که با خوردنش ریش و سبیل سفید در میآرم.

بعد بابایی با یه وسیله ای ریش و سبیلمو میتراشه و من کلی شنگول میشم.

حالا آماده ام که به کارهام برسم. کیفمو برمیدارم و میرم بانک. قراره به عنوان رئیس هیات مدیره وام شرکت را دریافت کنم.

وام رو که گرفتم بر می گردم خونه و به روش اینترنتی قسطها و بدهی های شرکت رو پرداخت میکنم. خوبی اینترنت اینه که آدم با زیرپیراهن هم می تونه کاراشو انجام بده.

بعد از این همه کار و فعالیت، نیاز به تجدید انرژی دارم. فکر کنم یک برگ کاهو به عنوان میان وعده مناسب باشه.

کلا خیلی کیف میده آدم از نمای بالا نتیجه زحمات و تلاشهاش رو ببینه.

تازه اینجور مواقع هست که می فهمه یه چیزای اضافی هم تو زندگی وجود داره و باید از شر اونا خلاص شد.

و می فهمه تو زندگی چیزایی هست که برای بپا خاستن و ایستادن باید به اونا تکیه کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آی سل
24 مهر 91 22:11
الهی فدای تو که این همه کار میکنی وخسته نمیشی. به ما هم سر بزنید.
مامانی آوینا
26 مهر 91 0:52
ای وروجکِ شیطون.دقیقا"میتونم حال مامانیتو درک کنم بعد از دیدن این صحنه.آوینای ما هم از این کارا زیاد میکرد. که من با زدن چسب به کشوها و کمدها این لذتو ازش گرفتم .به مامانیتم پیشنهاد میکنم همین کارو بکنه. خوشحال میشم اگه به وبلاگ ما هم سر بزنی.بوووووووس واسه همه ی بچه های شیطون