آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

275 امین روز تولد-نمایشگاه روز قزوین

1391/6/16 23:24
479 بازدید
اشتراک گذاری

1391/06/16

امروز آخرین روز جشنواره روز قزوین در سرای سعدالسلطنه بود. بعد از برگزاری جشن نهمین ماهگرد تولد عازم جشنواره شدیم. اولش هم رفتیم سراغ شیرینیها!!

شما هم بفرمایید...

اونجا با یک چراغ فروش آشنا و دوست شدم. حیف که چراغ جادو نداشت که دست بکشم آقا غوله از توش در بیاد، بهش بخندیم...

آثار دستی مخصوصا آینه هاشون هم خوشگل بودن...

کلی خودمو تو آینه ها نگاه کردم و از آفرینش زیبای خدای متعال لذت بردم...

تابلو فرشهای قشنگی هم آورده بودند ولی تابلوهای نقاشی مامان جون خودم قشنگترن...

سری هم به بخش اختراعات و ابتکارات زدم و گلویی تازه کردم. بنر پشت سرم مربوط به اختراع صندلی نجات مسافرین در مسافرتهای هواییه. البته این اختراع تو ایران بکار نمیاد، آخه مگه تو ایران هواپیمایی دچار سقوط میشه که اینو اختراع کردن؟!!

تو زورخونه جشنواره هم میل زدم. البته میل هم میلهای قدیم. این میلهایی که میبینید به درد هشت نه ماه پیشم میخورن نه الان که ماشاا...واسه خودم یلی هستم.

آخرین بخش جشنواره هم دیدن شهر فرنگ بود. قدیما که تلویزیون و سینما و ماهواره و اینترنت و اونترنت نبود از این وسیله برای سرگرمی استفاده می کردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوروش
24 مهر 91 7:36
یک کلوچه خوشمزه در کنار سایر شیرینی های خوشمزه