آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

سلاممممممممممم، ما برگشتیم

1391/2/11 10:13
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه و دل های مهربون همه اهالی زمین و ماه و آسمون نیشخند فرشته هایی که توی این غیبت طولانی فراموشمون نکردین و مرتب جویای احوالمون بودین. غیبتمون دلایل زیادی داشت ولی مامانی قول داده نهایت سعیشو بکنه تا خاطرات روزهای گذشته رو بنویسه. راستی ما هم شما رو فراموش نکردیم، هروقت فرصتی بود بهتون سر زدیم فقط نتونستیم براتون چیزی بنویسیم، دوستتون داریم قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان دینا
11 اردیبهشت 91 23:39
سلام خیلی خوش اومدین.دلمون براتون تنگ شده بود .قربون این قند عسل بشم با اون خندش وچشمای قشنگش
مامان ترنم کوچولو
12 اردیبهشت 91 11:47
سلام خوشحالیم برگشتین پیشمون.به ما هم سر بزنید
رها
12 اردیبهشت 91 12:02
سلااااااااااااااااااااااام آیهان جووووووووووووووون چه خوب که دوباره برگشتی.خیلی دلمون برات تنگیده بود.حتما خیلی خوش گذشته
مامان آرال
12 اردیبهشت 91 14:52
سلام فرمانروا چه بزرگ شدی پسر چقدر هم خوشگل شدی به ملکه بگو واست اسفند دود کنه .
رها
12 اردیبهشت 91 20:45
خیلی ممنون از لطفتون خاله عزیزم. عزیزم هر عکسی که خودتون دوست داشتین را لینکشا برام بذارین تا تو وبم قرار بدم.آخه راست کلیک قفله. ممنون که این اجازه را به من دادین. ماشالله آیهان جون چقدر ناز و بزرگ شده
مامان سمانه
13 اردیبهشت 91 3:36
وای ماشالا چه ناز و بزرگ شده اینقدر غیبت داشتین که نفمیدیم گل پسری کی اینقدر ی شده و دندون در آورده ولی خوب دلتنگ شده بودیم و نگران خوشحالیم که سر حالید
مامان بهراد جون
13 اردیبهشت 91 9:54
سلام من مامان بهراد جون هستم وبلاگ جالب و زیبایی دارید من و همسرم همیشه به وبلاگ شما سر می زنیم و واقعا لذت می بریم شما هم به وبلاگ پسر کوچولو ما سر بزنید و نظر بدید خوشحال میشیم انشا الله که بتونیم در آینده دوستای خوبی برای هم باشیم
ندا مامی پارسا
14 اردیبهشت 91 14:58
سلااام خانم ملکه خیلی قشنگ می نویسن ،این مدت هم که نبودین من همش سر می زدم ولی مطلب جدیدی نمی دیم ،خیلی خوشحال شدم برگشتی پارسای من 4 روز از ایهان جون کوچکتره خوشحال می شم به وبش سر بزنید بوسسس برا فرمانروا آیهان
مامانی درسا
16 اردیبهشت 91 18:41
سلام خوشحالم برگشتین ..... آیهان فرمانروای نی نی وبلاگ در نبود شما اوضاع و احوال شهر کمی تا قسمتی ابری آن هم از نوع بسیار تیره گشته بود که امیدوارم از برکت قدوم شما دوباره اوضاع به حالت اول برگردد.