آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

58 امین روز تولد (1)

1390/11/14 21:39
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آدینه بود و من هم فارغ از فعالیتهای حکومتی و فرمانروایی داشتم یک روز تعطیل قشنگ رو میگذروندم.

اولش گفتم یه کم ورزش و نرمش کنم و وزنه بزنم.

ولی بعضی وقتا از بس زور میزدم، چشام تار میشد و جایی رو نمی دیدم.

بعد از یک نرمش حسابی و صبحانه مفصل، برای کسب آرامش تصمیم گرفتم به پارک مقر فرمانروایی سری بزنم و احوالی از درختان و حیوانات بگیرم.

از خدا پنهون نیست، از شما چه پنهون وجود اینهمه سبزه و گل و درخت و نغمه پرندگان من را سر شوق آورد و زدم زیر آواز...

*بقیه در ادامه مطلب*

از پارک فرمانروایی سری به کتابخونه پادشاه اعظم زدم.

اما هر چی گشتم کتاب نخونده پیدا نکردم، ظاهرا همشونو یه دور خوندم.

این بود که رفتم سراغ روزنامه ها. نمی دونین که چه کیفی میده یه فرمانروا بشینه تو روز تعطیل روزنامه بخونه. اون هم مطلبی در مورد آرامش خانوادگی....

همینطور که داشتم روزنامه رو ورق می زدم، رسیدم به جدول. در چشم بهم زدنی جدولشو پر کردم، آخه ناسلامتی به من میگن فرمانروا...

داشتم جدول سودوکو رو هم حل میکردم که پادشاه اعظم از در درآمد و گفتا فرمانروا چه نشسته ای، خودکار بر زمین بگذار که ...

... که از کهکشانهای دوردست مهمان آمده و همگان منتظر تشریف فرمایی شما هستند.

جامه خود تعویض کرده و به دیدار مهمانان ناخوانده شتافتم. مهمانانی سرخ روی و سبز تن که ظاهرا نمی دانند فرمانروایان نیز به استراحت و فراغت نیازمندند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نبات کوچولو
28 بهمن 90 22:40
*داستان های تصویری *قصه های زیبای کودکانه *شعر هایی با تصاویری زیبا *کلیپ های خنده دار و نماهنگ های کودکانه *آخرین اخبار در مورد ماهنامه تخصصی نبات کوچولو *مجموعه داستان های بازی معروف AngryBirds به صورت مصور --- این ها و کلی عنوان دیگه در یک وبلاگ، باورتون نمیشه!!! --- > به نبات کوچولو سر بزنید < منتظر رابطه ای گرم و صمیمی با شما هستیم راستی وقتی اومدین آدرس وبتون رو هم بگید تا لینک بشید – ما روزانه حدود 250 تا بازدید داریم نباتی
مامان ترنم کوچولو
29 بهمن 90 12:12
بازم مثل همیشه زیبا بود و جالب فزمانروا کومچولو
نگین مامان رادین
30 بهمن 90 0:20
ای جونم قربون این فرمانروای ناناز بشم می بوسمت گلم
مامان امیرناز
30 بهمن 90 11:56
سلام عزیزم همیشه به شادی خیلی ماه شدی
مامان خورشيد
30 بهمن 90 13:40
عزيزم چقدر بزرگ شده. چقدر عكسهاش بامزه است. بلا ازش دور باشه.
سمیه
30 بهمن 90 16:21
سلام عزیزم خوشگله خدا براتون نگهش داره میخواستم ببینم اگه میشه باشما تبادل لینک داشته باشم بهم خبربدید ممنون