آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

51 امین روز تولد

1390/11/7 15:58
844 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح، مطابق هر روز تو خواب ناز بودم.

بیدار که شدم بهم خبر دادن فرمانروای سرزمین تاریکیها بهمون حمله کرده. همه رو آماده باش دادم و عازم مبارزه شدیم.

ولی تو راه غافلگیر شدیم و ناجوانمردانه منو زخمی کردن.

اما من فرمانروایی نیستم که مغلوب بشم. همین که فرمانروای تاریکیها رو دیدم، فوتش کردم و با همه لشگرش از ماه بیرون انداختم.

پس از این پیروزی بزرگ به قصر برگشتیم و بعد از جشن و پایکوبی، مشغول استراحت شدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رها
20 بهمن 90 16:43
وای خاله به قربونت چقدر نازی میای با هم دوست بشیم منتطرتم
پریسا مامی صدرا و صهبا
20 بهمن 90 18:24
________________.###* _____________.*###### _____________*###### ___________*####### __________*########. _________*#########. _________*######*###* ________*#########*## _______*##########* *# _____*###########_____* ____############ ___*##*######### ___*_____######## __________####### ___________*###### ____________*#####* ______________*####* ________________*###* __________________*##* ____________________*##. _____________________*##. ______________________.## ______________________.###. ____________________.######. __________________._##*___*##. سلام عزیزم با ایده های نوروز91 به استقبال عید برویدhttp://noruz1391.niniweblog.com/
مامان ترنم کوچولو
23 بهمن 90 11:28
آخی خاله خودتو زخمی کردی؟