آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

36 امین روز تولد

1390/10/22 22:18
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خواب بیدار شدم، مامانی بهم یه مژده داد که کلی ذوق کردم.

اونقدر خوشحال بودم که حتی تو خواب هم لبخند می زدم.

بعد یه مدت از خواب پاشدم و تو همون تخت فرمانروایی نرمش و ورزش کردم و آماده شدم.

*بقیه در ادامه مطلب*

می دونین چرا اینقدر خوشحال بودم؟ آخه قرار بود حموم کنم. تازه قرار بود بابایی حمومم کنه.

کلی تو تشت آب بازی کردم و دست و پا زدم. فقط نمی دونم چرا تا شعاع یک متری همه چی خیس شد؟!!

بعد حموم می دونین چی می چسبه؟ یه شیر خوشمزه حسابی و یه خواب راحت تو یه جای نرم و گرم.

اونم خواب با ژستهای مختلف!!


 

--------------------------------------------------

- امروز بابایی برای دومین بار فرمانروا کوچولو رو گذاشت رو شکم مامانی. فرمانروا کوچولو هم خزید و خودشو به سینه مامانی رسوند و شروع کرد به خوردن. بعدشم همینجوری نزدیک چهار ساعت، آروم و راحت روی سینه مامانی خوابید.

- بعدش بابایی برای اولین بار حمومت داد.

- دیگه با دقت به آویز تخت نگاه می کنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 9:37
چه ماه شدی فرمانروا کوچولو.خدا حفظت کنه.مامانی آپ کردنی خبر بده بیام بهت سر بزنم آخه.اینه رسم دوستی؟
مامان مانلی
2 بهمن 90 10:36
خواب می خواهی کنی؟کاری نکوست... شانه ام عمریست در این آرزوست...
مامان مانلی
2 بهمن 90 10:40
یارب آن نوگل خندان که سپردی به منش می سپارم به تو از چشم حسود چمنش
مامان مهسا
3 بهمن 90 15:04
ماشالله. چه ناز شدی عسل خاله
آرشیدا کوچولو
4 بهمن 90 0:05
ایهان چه عاشگ آبه چه جیگله چه ماخه شعر از طلف آشیدا کوشولو
مونامامان ارمان
4 بهمن 90 10:48
ماشاله جناب فرمانروای ماه چه ماه شده
سمانه مامان پارسا جون
4 بهمن 90 18:19
چقدر گل شده این جیگر ببوسش عزیزم
مامان طناز
4 بهمن 90 22:47
سلام خانومی ماشالله این فرمانروای ما چ بزرگ شده..... چ مامان با پشتکاری هم داره... یا پسرت خیلی ارومه یا کلی کمک داری تو خونه که با این همه کار به وبلاگ پسرتون هم اینقدر میرسید.....