آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

هق هق گریه یا سکسکه2

1390/8/19 15:49
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مهربون و خوش قلبم، دیشب مامانی، تو و بابایی رو خیلی اذیت کرد و هیچ کدومتون رو نذاشت بخوابین. تو این چند هفته اخیر، مامانی دو سه باری مثل ابر بهاری شده و نم نم که نه، شرشر گریه کرده (البته مامانی همه ش طبیعی و به خاطر تغییرات هورمونیه)، حالا مگه ابر چشمای مامان کوچیک میشد که بارونش بند بیاد...

خلاصه مامانی دیشب یک عالمه گریه کردم و تو هم زدی زیر گریه، هق هق گریه هات درست از توی لگنم میومد، جاشو کاملا می تونستم احساس کنم، پائین لگنم بودی. حالا گریه من بند اومده بود و تو ول کن نبودی، هرچی نازت کردم و باهات حرف زدم، مگه تکونای شدید و سکسکه ت تموم میشد، الهی قربون دل نازکت بشم که تحمل اشکای مامانو نداری. قبلا یه بار هم شهریور ماه تو خونه مادر جون نجیبه اینا اینطوری شده بودی، حرکاتت انقد شدید و ناجور شده بود که کاملا معلوم بود ناراحتی من، روت اثر کرده. ببخشید مامانی...

اینجور وقتا بابایی طفلک هم خیلی غصه دار میشه، آخه اصلا تحمل ناراحتی منو نداره. بابایی و من هیچکدوم نتونستیم شبو بخوابیم و یه نیم ساعتی نزدیکای صبح خوابیدیم که خیلی حال داد. البته من ده دقیقه بیشتر نتونستم بخوابم، آخه از یه طرف هی تو با دست و پاهای کوچولوت به شکمم میزدی که تنبلا پاشید نمازتونو بخونید، آفتاب دراومد، از یه طرف ساعت بابایی دم به دیقه زنگ میزد و همینارو میگفت، ولی انقد که خسته بودیم آخرش نمازمون قضا شد آخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شکلات مامانی وباباش
19 آبان 90 16:39
s\سلا ممنون که به ما سرزدین اشاا.. هر دو تون سالم وسلامت باشین
مامان امیرناز
19 آبان 90 23:58
سلام عزیزم ایشالا ایهان ناز خیلی زود میاد و جمعتون زیباتر میشه با وجودش پیش ما هم بیاین
مامان محمدجان
20 آبان 90 11:23
سلام عزیزم ایشالله این روزای پایانی هم به سلامتی میگذره فدای اون پسمل دل نازک
مامان بیتا
20 آبان 90 15:44
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مامانی وروجک
21 آبان 90 14:31
@};@};سلام ممنونم که بهمون سر زدین انشالله نی نی شما هم به سلامتی بیاد توبغلتون واین دل تنگی ها تموم بشه
آرشیدا کوچولو
23 آبان 90 12:33
خاله اصلا به خودت تلقین بد نکن تو جزء خوشبخت ترین ها هستی چون وقتی آیهان کوچولو به دنیا بیاد باید بتونی با شرایطش کنار بیای پس فقط فعلا تمرین شاد بودن با تنفس عمیق رو داشته باش و فقط بگو من میتونم
نگین مامان رادین
23 آبان 90 18:34
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ عیدتان مبارک