آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

کاش من یک بچه آهو می شدم- تولد ضامن آهو

1390/7/20 6:52
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

شمع جمع شاپرکهایی رضا
ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی
ای رضاجان،ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
تا بگیرم اوج، خوشحال و رها

 

کاش من یک بچه آهو می شدم
می دویدم روز و شب در دشتها
توی کوه و دشت و صحرا روز و شب
می دویدم تا که می دیدم تو را
کاش روزی می نشستی پیش من
می کشیدی دست خود را برسرم
شاد می کردی مرا با خنده ات
دوست بودی با من با خواهرم
چونکه روزی مادرم می گفت که تو
دوست با یک بچه آهو بوده ای
خوش به حال بچه آهویی که تو
توی صحرا ضامن او بوده ای
پس بیا من بچه آهو می شوم
بچه آهویی که تنها مانده است
بچه آهویی که تنها و غریب
در میان دشت و صحرا مانده است
روز و شب در انتظارم پس بیا
دوست شو با من مرا هم ناز کن
بند غم را از دو پای کوچکم
با دو دست مهربانت باز کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا جون
19 مهر 90 13:31
عیدتون مبارککککککککککک
مامان پارسا جون
19 مهر 90 13:41
عیدتون مبارک