آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

پرواز یک فرشته

1390/7/12 18:55
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، همین الان خبردار شدم که پنج شنبه گذشته، یک فرشته مهربون از میونمون پرکشیده و رفته پیش خداجون. میدونم مامانی نباید خبرای غم انگیز رو بهت بدم ولی بهت گفتم چون می خواستم برات کمی ازون آدم بزرگ حرف بزنم. آدمی که گمون نمیکنم تو این دنیای به این بزرگی، تا به حال حتی یه نفر هم ازش رنجیده باشه، آدم باخدایی که چهره ش یه نور خاص داشت، همیشه آروم و موقر، مهربون و با شخصیت بود، و با وجود بیماری طولانی و ضعف شدیدی که داشت، حتی یک بار هم ندیدیم که خم به ابرو بیاره یا کوچکترین گلایه ای داشته باشه، آروم بود و شاکر خداجون، حاج اکبر، شوهر عمه پری (عمه مامانی).

صبح روز پنجشنبه ای که مهمونی مکه رفتن عمه پری بود، بعد از اینکه خیالش راحت شده که همه چی به خوبی تدارک دیده شده و کم و کسری نیست، پرواز کرده پیش خداجون. می دونم که جای اون مرد خوب بهشت خداست، پس نباید غمگین باشیم. کاش ما هم بتونیم کمی مثل اون باشیم...

خدایا به عمه پری صبر بده، از دست دادن مرد به این بزرگی، غم سنگینیه و دلتنگی زیاد داره، مخصوصا که عمه پری توی لحظات آخر پیش همسرش نبوده و قضیه رو ازش مخفی کرده بودن تا مهمونی به خوبی پیش بره. خدایا به خونواده ش صبر بده.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحمد لله رب العالمین، الرحمن الرحیم، مالک یوم الدین، ایاک نعبد و ایاک نستعین، اهدنا الصراط المستقیم، صراط الذین انعمت علیهم، غیر المغضوب علیهم، ولا الضالین.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قل هوالله احد، الله الصمد، لم یلد و لم یولد، ولم یکن له کفوا احد... (٣مرتبه)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 مهر 90 12:46
خدا رحمتشون کنه روحش شاد