آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

بدآموزی

1390/6/12 7:25
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی، صبح بخیر. حسابی داری وول میخوریا عزیزدل مامان!

بعد از بی خوابی دیشب و فقط 2 ساعت خواب، ساعت 6 واسه نماز از خواب بیدار شدیم. ولی مامانی احساس میکنم من و تو غیر از اینکه کلی کار خوب از همدیگه یاد گرفتیم، دو تا کار بد هم از همدیگه یاد گرفتیم.

اولی اینکه تا 2 هفته پیش، تو همیشه وقت اذان فوری بیدار میشدی و وضو میگرفتی و نمازتو میخوندی، ولی الان دو هفته ست مثل مامان و بابا یه وقتایی ، فقط یه وقتایی واسه نماز اول وقت تنبلی میکنی و با ما مشغول نماز میشی. البته فدای تو گل پسرم بشم که میدونی نماز جماعت ثوابش بیشتره و هرچه تعداد نفرات بیشتر، ثوابش هم بیشتر. میدونم مامانی داری فدارکاری میکنی تا ثواب نماز من و بابا بیشتر شه. واسه همینم من و بابا هم سعی میکنیم دیگه نمازامونو اول وقت بخونیم تا فرشته کوچولومون از بقیه فرشته ها عقب نمونه.

از اون طرف منم مثل تو شدم که بیشتر شب رو بیداری و هی اینور و اونور وول میخوری و در عوض روز میگیری میخوابی. امان از دست ما، مادر و پسر. باید یه فکر اساسی بکنیم تا هردومون بچه های بهترتری بشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آمیتیس
12 شهریور 90 9:49
عزیزم امیدوارم سالم و سرحال به دنیا بیایی دوست داشتی یه سر به وبمون بزن خوشحال میشیم از نظرات مامان جونت استفاده کنیم
مامان نوژا
12 شهریور 90 10:01
از اين دوران نهايت لذت رو ببر.خيلي شيرينه.به ما هم سر بزنيد
مامان آرمان
14 شهریور 90 13:57
سلام به مامان مهربون. نقل قول از طرف آیهان:چی فکر کردی مامان فکر کردی بیخودی مامان شدی.من دوست دارم تا دم اومدن وول بخورم بچرخم و بگردم تا وقت اومدن بشه بعدش هم بیام با گریه هام خواب را ازسرتون بپرونم.کاره من اینه تا کمی بزرگ بشم بعد عاقل میشم ..........