آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

فوتبال بازی تو شکم مامانی

1390/4/20 20:00
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فوتبالیست کوچولوی مامان و بابا.

امروز توی دو نوبت سه تا لگد شیرین زدی به شکم مامانی و من و بابایی کلی ذوق کردیم. اولین لگدو توی خونه مامان نجیبه موقعی که دراز کشیده بودم زدی. بابایی کنارمون نشسته بود و داشت برگه امتحانی بچه ها تصحیح می کرد و من داشتم آرزو می کردم کاش الان یه لگد به شکم مامانی بزنی که بیشتر احساست کنم که یهویی تخدا جون و تو صدامو شنیدین..

دو تای بعدی رو بلافاصله پشت سرهم موقعی که تو باغ بابابزرگ بودیم تقدیم مامانی کردی، اون موقع بابایی پیشمون نبود، ولی من براش تعریف کردم تا اونم از بزرگ شدن گل پسرش خوشحال بشه. آخه بابایی از وقتی که فهمیدیم خداجون تو رو بهمون داده، هر روز چند دفعه گوشش رو میذاره رو شکم مامانی و به حرفای پسر ماهش گوش میده و براش حرف میزنه و ناز و بوسش میکنه. هروقت هم که بیقراری میکنی و واسه ما دلتنگی می کنی، بغلت میکنه تا بدونی که ما همیشه پیشتیم و از خداجون هم میخوایم هیچوقت تنهات نذاره و همیشه کنارت باشه.

خیلی دوستت داریم کوچولوی نازنینمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)