آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

294 امین روز تولد-فرمانروای شاکی از دست مامان و بابا

1391/7/4 23:23
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

1391/07/04

مدتیه یاد گرفتم خودم کارامو انجام بدم و مزاحم بقیه نشم، حتی میوه ها رو هم خودم با چنگال میخورم...

امروز هم نشسته بودم واسه خودم داشتم بازی می کردم...

که مامان اومد سراغم و شونه اش رو زد به موهام!!! آخه مامانی خوشت میاد من هم برس خودمو بکنم لای موهات؟!!!

تازه از دست مامانی خلاص شده بودم که بابایی اومد سراغم و جورابهاشو کرد تو دست و پام!!! آخه بابایی دوس داری منم جورابامو بکنم تو دست و پات و کفشامو از گوشات آویزوون کنم؟!!!

حالا یه روز هم که من کاری به کارشون ندارم، اونا ولم نمی کنن. اصلا من میرم مسواک انگشتیمو بردارم و دندونامو تمیز کنم...

بعدش هم می خوابم که دست از سرم بردارن. عجب زمونه ای شده ها...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دانیال
25 آبان 91 0:51
چه جیگر نازی از طرف من ببوسش .به جوجوی منم سر بزنید خوشحال میشم
خاله مرضیه
26 آبان 91 4:51
ماشالله مثه ممانش نازهههه... چه بامزس عکسا
مامان آیلین
26 آبان 91 12:58
سلام. چه وبلاگ جالبی دارید. خیلی ابتکار خوبی به کار برده اید. دیگه از این به بعد بهتون سر میزنم.
باران قلنبه
1 آذر 91 0:27
نازی ماشالا خیلی بانمکه