آیهانآیهان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

آیهان فرمانروای ماه

289 امین روز تولد-فرمانروای دمپایی به پا

1391/6/30 23:03
872 بازدید
اشتراک گذاری

1391/06/30

امروز مامانی یه چیزایی پام کرد که بهش میگن دمپایی. اونارو که پوشیدم احساس کردم کلی بزرگ شدم و قد کشیدم. این بود که اول رفتم سراغ اسباب بازیهای تو کمد. هاپو رو میبینین با چه تعجبی داره منو نیگا میکنه؟ پیشی زرده هم رفته پایین از نزدیک دمپاییهامو ببینه!!!

از اونجایی که قدم به اندازه کافی دراز شده و دستم به تاب میرسه، جیسون خرس مهربون و دوستاشو گذاشتم توی تاب و هلشون دادم تا اونا هم خوشحال بشن.

تازه گیا علاقه زیادی به آزادی پیدا کردم. همین که مامانی پوشکمو باز می کنه که عوضش کنه، از دستش در می رم و آزادانه گشتی در قلمرو فرمانروایی می زنم. عکس پایین لحظه ایه که بلند شدم و می خوام در برم. عکسهای در رفتن و گشت زدنم مورد منکراتی داره و قابل پخش نیستلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)